bangsa Melayu perlu berjuang pertahan Tanah Melayu dari Chauvinist Cina, Kristian dan Barat


Bangsa Melayu wakil kaum muslimin di Tanah Melayu

Jika al-Quds, Gaza, Tebing Barat, Palestin, Syam dan sekitarnya adalah tanah yang dimiliki dan diamanahkan kepada Bangsa Arab dan umat islam, maka Malaysia, Indonesia, Pattani, Singapura dan sekitarnya juga merupakan tanah yang dimiliki dan diamanahkan Bangsa Melayu dan umat islam. Bahkan ia memang diketahui umum sebagai tanah warisan dan perjuangan. Barangsiapa yang menafikan, maka dia tidak berlaku adil.

Sesiapa yang melihat pemilikan Bangsa Arab kepada Tanah Arab, tetapi menafikan pemilikan Bangsa Melayu kepada tanahnya sendiri maka dia tidak berlaku adil.

Jika bangsa Arab berjuang untuk pertahankan Tanah Arab daripada Yahudi dan penjajah barat, bangsa Melayu juga perlu berjuang untuk mempertahankan Tanah Melayu daripada Chauvinist Cina, Evangelist Kristian dan penjajah Barat. Barangsiapa yang menafikan, maka dia tidak berlaku adil.

Jika di Tanah Arab, wakil kepada umat islam adalah Bangsa Arab, maka di Tanah Melayu wakil kepada umat islam ialah Bangsa Melayu, barangsiapa yang menafikan maka dia tidak berlaku adil.

"Melayu Sepakat, Islam Berdaulat"

- Ini Negara Perjuangan 


Appear First on Malaysia Terkini
Loading...

Artikel Malaysia Terkini Lainnya :

Scroll to top